0
0

کتاب آموزش جامع ان ال پی

1813 بازدید
بهترین کتاب ان ال پی
5/5 - (4 امتیاز)

کتاب زمانی برای تغییر بعنوان کتاب آموزش جامع ان ال پی NLP با ارائه تکنیک های کاربردی و عملی ان ال پی به شما کمک می کند تا بتوانید برنامه ریزی ذهن خود را برای همیشه تغییر دهید. در این کتاب سجاد زمانی بعنوان مستر ترینر NLP به ارائه تجارب خود از سمینارها و دوره های برگزار شده در سراسر ایران می پردازد. کتاب زمانی برای تغییر شامل 14 تکنیک اصلی علم برنامه ریزی عصبی کلامی می باشد که با انجام تمرین های عملی آن به مدت 21 روز می توانید عادت ها و باورهای جدید در خود ایجاد کنید.

درباره سجاد زمانی
سجاد زمانی موسس خانه ان ال پی ایران برگزار کننده دوره های بین المللی و استاندارد ان ال پی در تهران، کرج، مشهد، اصفهان، شیراز، اهواز و… با ارائه مدرک معتبر. همچنین بعنوان تنها موسسه برگزار کننده دوره های تخصصی ان ال پی در سازمان و سابقه همکاری با سازمان هایی چون شرکت چینی مروارید، بیمه دی، بانک آینده، بیمه پاسارگاد، صدا و سیما و… می باشد.

کتاب آموزش ان ال پی
کتاب زمانی برای تغییر

کتاب آموزش ان ال پی

در کتاب زمانی برای تغییر 14 تکنیک کاربردی ان ال پی ارائه شده است که به شما کمک می کند تا بتوانید کنترل افکار و احساسات خود را بدست بگیرید. در ادامه به برخی از سرفصل های ارائه شده در این کتاب می پردازیم:

فصل اول: آغاز تغییر

در فصل اول کتاب آموزش جامع ان ال پی به کلیات علم ان ال پی و ارتباط با ضمیر ناخوداگاه پرداخته شده است. تکنیک هایی نظیر شناخت برنامه ریزی ذهن، تکنیک های تخلیه احساسات، داستان تحول فردی و… با مثال های کاربردی در اختیار شما قرار می گیرد.

فصل دوم: ان ال پی چیست؟

در فصل دوم به پیش فرض های NLP و نحوه ساخت مسیرهای جدید عصبی در ذهن می پردازیم. همچنین به تاریخچه و نحوه پیدایش این علم توسط ریچارد بندلر و جان گریندر می پردازیم. در این فصل به نحوه شکل گیری باورها می پردازیم و ارائه تکنیک های عملی به شما آموزش می دهیم که چگونه باورهای غلط را تغییر دهید.

– چگونه ذهن را شرطی سازی کنیم؟
– کاربرد ان ال پی در زندگی و محیط کار
– چگونه رفتارهای جدید در خود ایجاد کنیم؟
– قوانین NLP

فصل سوم: هدفگذاری با NLP

یکی از کاربردهای مفید ان ال پی در نحوه هدفگذاری است. ما هیچگاه به اهداف خود نمی رسیم مگر اینکه بتوانیم بخش های درونی را در یک راستا قرار دهیم. در فصل سوم کتاب آموزش جامع ان ال پی به مقاومت های ضمیر ناخودآگاه در کسب ثروت و موفقیت می پردازیم و تمرین هایی را ارائه می دهیم تا بتوانید مخالفت بخش های ذهنی در دستیابی به اهداف را کاهش دهید.

یکی دیگر از تکنیک های ارائه شده در این فصل مربوط به الگوبرداری از انسان های موفق می باشد. یکی از پیش فرض های ان ال پی بیان می کند، اگر کسی می تواند کاری را انجام دهد، شماهم می توانید. اما این کار نیاز به شناخت توانایی های ذاتی خود دارد. کافیست در زمینه کاری خود یک فرد موفق را شناسایی کنید و به مدلسازی استراتژی او بپردازید. پس از مدتی می توانید به نتایج مشابه او برسید.

فصل چهار: ارتباط موثر با NLP

در فصل چهارم به نحوه برقراری ارتباط موثر با دیگران می پردازیم. ان ال پی ابزارهای مفیدی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید در کمتر از 10 دقیقه شخصیت و کانال ادراکی مخاطبان را شناسایی کنید. همچنین به نحوه پاسخ به انتقادات و قضاوت های اطرافیان می پردازیم. تکنیک دیالوگ های هیپنوتیزمی و شناخت 4 تیپ شخصیتی و هدایت ذهن مخاطب از مطالب این فصل می باشد.

فصل پنجم: کنترل ذهن با NLP

در فصل پنجم به آموزش ذهن آگاهی و تمرین های افزایش قدرت تجسم می پردازیم. اغلب ما دارای تضادهای ذهنی هستیم و این تضادها در زمان تصمیم گیری و هدفگذاری انرژی زیادی را از ما تلف می کنند. در این فصل می آموزید چگونه انعطاف پذیری عصبی در خود ایجاد کنید و بخش های مختلف ذهنی را بیش از پیش بشناسید. همه ما دارای بخش های ذهنی داریم که هریک وظیفه ای دارند و زمانی که بخش های ذهنی بتوانند در راستای ارزش های فردی و اهداف ما حرکت کنند، به زندگی فوق العاده ای خواهیم رسید.

فصل ششم: تحول فردی با NLP

فصل آخر کتاب آموزش جامع ان ال پی به نحوه برنامه ریزی روزانه و تثبیت برنامه های ذهنی می پردازد. برای دانلود کتاب آموزش NLP می توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://sajadzamani.com/?p=3130
اشتراک گذاری:
سجاد زمانی
من سجاد زمانی هستم مستر ترینر NLP و مدرس توسعه فردی و سازمانی قصد دارم در این سایت مطالب آموزشی را با روش ان ال پی طبق استانداردهای آکادمی و انجمن های جهانی ارائه کنم.
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد کتاب آموزش جامع ان ال پی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.