0
0

دوره های کوچینگ NLP برای مدیران

469 بازدید
شرکت سرمایه گذاری شستان
5/5 - (2 امتیاز)

دوره های تخصصی NLP برای مدیران در شرکت سرمایه گذاری شستان برگزار شد. در این دوره به مرور تکنیک های حرفه ای گری در محیط کار و تفکر سیستمی پرداخته شد. خانه ان ال پی ایران با مدیریت استاد سجاد زمانی پیشگام در زمینه توانمندسازی فردی و سازمانی با روش NLP می باشد. در این دوره به این سئوالات می پردازیم:
– نحوه رفتار حرفه ای در ارتباط با همکاران چیست؟
– چگونه اختلافات کاری را مدیریت کنیم؟
– چگونه در محل کار بهترین باشیم؟
– برخورد با مشکلات در محل کار
– نحوه مدیریت زمان و سرحال بودن در ساعات کاری

شرکت سرمایه گذاری شستان یکی از سازمان های خوش نام در زمینه مدیریت پالایشگاه ها، پتروشیمی و توسعه زیر ساخت های شهرک های صنعتی در زمینه نفت و گاز فعالیت می کند. دوره دوره تخصصی NLP برای مدیران و کارکنان این مجموعه خوشنام برگزار گردید.

سرفصل دوره کوچینگ سازمانی شامل موارد زیر می باشد:
– شناخت انواع سبک های کاری
– تکنیک های تحلیل رفتار متقابل
– نحوه مدیریت تعارض و اختلافات کاری
– آموزش زبان بدن در مذاکرات تجاری
– تحلیل مشتری و همکاران
– چگونه مشکلات محیط کار را به خانواده منتقل نکنیم؟
– تکنیک های NLP در کنترل ذهن و افکار
– مهندسی ذهن
– مشخصات یک کارمند حرفه ای چیست؟
– کنترل ذهن در ساعات شلوغ کاری

شرکت شستان استخدام

یکی از دوره های تخصصی در زمینه توانمندسازی مدیران و کارکنان سرکت ها و سازمان ها، دوره های مدیریت هیجان و افکار و احساسات در محیط کار است. در این دوره ها که با رویکرد تحلیل رفتار متقابل و NLP برگزار می گردد، به بررسی افزایش بهره وری پرسنل پرداخته می شود. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در محیط کار انرژی خود را از دست بدهید و دلیل آنرا به درستی ندانید.

دوره NLP برای مدیران

یک سازمان زمانی می تواند بعنوان یک مجموعه پویا و پر انرژی به فعالیت خود ادامه دهد که در آن مدیران و کارکنان در یک همگرایی و هماهنگی مشترک باشند. از اینرو مدیران موفق و توانمند میتوانند سازمان را به سمت اهداف رهنمون کند. یک مدیر حرفه ای همانند یک راهبر و کوچ عمل می کند و بجای دستورالعمل و ریاست به هدایت رو رهبری می پردازد. افزایش مهارت پرسشگری و ایجاد چالش های مفید برای کارمندان جهت افزایش بهره وری کاری یکی دیگر از مهارت های مدیران موفق است.

یک مدیر توانمند شخصی است که بتواند روحیه کار تیمی را در بین کارمندان و کارگران افزایش دهد و از سوگیری های مختلف خودداری کند. ایجاد اختلاف و تنش کاری در محیط کار اجتناب ناپذیر است لذا یک مدیر توانمند با شناخت سبک های کاری می تواند به اختلافات پایان دهد.

همچنین استفاده از تشویق و انگیزش کارکنان می تواند آنها را به آینده شغلی خود امیدوار کند. ابزارهای تنبیه و تشویق یکی از مهارت های هدایت کارکنان در سازمان است.

چگونه در محیط کار با شخصیت باشیم؟ چطور بهترین رفتار را در مقابل همکاران خانم و آقا داشته باشیم؟ اگر با یکی از همکاران دچار مشکل شدیم چگونه آنرا مدیریت کنیم؟ اینها سئوالاتی است که در دوره های توانمندسازی سازمانی به آن می پردازیم. در ادامه به برخی از این نکات می پردازیم:

  • بدنبال نقاط قوت همکاران باشید
  • از رقابت منفی بپرهیزید
  • بر اساس جایگاه سازمانی رفتار کنید و نه بر اساس احساسات
  • ثبات رفتاری داشته باشید
  • به همکاران خود بر اساس شخصیت آنها احترام بگذارید نه جایگاه شغلی

در پایان مجموعه خانه ان ال پی ایران آمادگی خود را جهت برگزاری کارگاه های آموزشی و دوره های سازمانی اعلام می دارد. دوره های برگزار شده با متد NLP و طبق سرفصل های انجمن جهانی است. همچنین دوره های تحلیل رفتار متقابل و ارتباط موثر نیز یکی دیگر از خدمات ماست. جهت کسب اطلاع از نحوه برگزاری دوره ها با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://sajadzamani.com/?p=4385
اشتراک گذاری:
سجاد زمانی
من سجاد زمانی هستم مستر ترینر NLP و مدرس توسعه فردی و سازمانی قصد دارم در این سایت مطالب آموزشی را با روش ان ال پی طبق استانداردهای آکادمی و انجمن های جهانی ارائه کنم.
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دوره های کوچینگ NLP برای مدیران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.