0
0

جشن مدرسین ان ال پی و کوچینگ

799 بازدید
انجمن ان ال پی کوچینگ
5/5 - (4 امتیاز)

جشن انجمن مدرسان ان ال پی و کوچینگ و مراسم فارغ التحصیلی مربیان خانه NLP ایران در خرداد ماه 1402 برگزار گردید. در این مراسم که پس از ماهها تلاش و آموزش دوره تخصصی تربیت مدرس برگزار گردید، مربیان آکادمی خانه ان ال پی ایران از شهرهای مختلف مانند بهبهان، تهران، کرج، مازندران، بوشهر، شهرکرد، ایلام، کرمانشاه، لرستان، و… حضور داشتند و ثمره ماهها آموزش تخصصی NLP را جشن گرفتند.

اگر شما هم علاقمند به ورود به زمینه تدریس و کوچینگ هستید، می توانید با شرکت در دوره های تخصصی مستری علاوه بر تعالی و بهبود سبک زندگی خود، به دیگران نیز در زمینه هدفگذاری و مهندسی ذهن کمک کنید. این دوره های بلند مدت استادی شامل تمامی تکنیک های علم ان ال پی از مقدماتی (دیپلما)، تکنسین، پرکتیشنر، مستر پرکتیشنر و ترینری می باشد. پس از این مرحله افراد باتوجه به توانایی ها و علایق خود سبک تدریس را انتخاب می کنند.

در مرحله بعد به نحوه تولید محتوا می پردازند و پس ارائه مدارک لازم به نهادهای قانون گذار مانند وزارت علوم، فنی و حرفه ای و سازمان های مردم نهاد، مجوز تدریس را از ارگانهای مربوطه اخذ می کنند و وارد حوزه تدریس می شوند. در اینجا یادآور می شویم که مجوز تدریس فقط از سوی ارگانهای دولتی و مسئول ارائه می گردد و فرد با راهنمایی های انجام شده در این مسیر پیش می رود. حهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

آکادمی خانه NLP ایران

مجموعه خانه ان ال پی ایران برگزار کننده دوره های تخصصی رفتار سازمانی و توسعه فردی می باشد. در سالهای اخیر افتخار این را داشته ایم که با سازمان های دولتی و خصوصی بسیاری در سراسر کشور همکاری داشته و تکنیک های ارتباط موثر، مذاکره، هدف گذاری، تفکر سیستمی، استراتژی، بازاریابی و فروش و… را به پرسنل شرکت ها و عموم مردم آموزش داده ایم. در ادامه به برخی از مشتریان و سازمانهایی که افتخار همکاری با آنها را داشته ایم، حضورتان معرفی می کنیم:

  • شبکه 1 سیما (مستند روزی روزگاری ترامپ)
  • بیمه آینده (برگزاری دوره آموزش NLP)
  • بیمه پاسارگاد تهران و مشهد
  • دوره فروش تلفنی موفق در شرکت پردازش غدیر
  • دانشگاه علمی کاربردی کرج
  • دوره تحلیل رفتار متقابل در بیمه دی
  • دوره روانشناسی صنعتی در شرکت لوازم خانگی کن
  • دوره موفقیت فردی در چینی مروارید یزد
  • دوره تخصصی ان ال پی در شرکت راه آهن رجا
  • کارگاه مدیریت ذهن در شرکت پارین
آموزش ان ال پی
آموزش ان ال پی

انجمن ان ال پی

مجموعه خانه ان ال پی بعنوان موسسه آکادمیک افتخار دارد تکنیک های علم NLP را در قالب سرفصل های استاندارد از دوره دیپلما (تکنسین) تا دوره مستر پرکتیشنر ارائه نماید. فعالیت های ما در قالب انجمن و گروه مدرسین و علاقمندان این علم برگزار می گردد. هریک از مدرسین میتوانند پس از دوره تربیت مدرس به ارگانهای مسئول دولتی در شهرهای خود مراجعه کنند و با التزام به قوانین و ارائه مدارک مربوطه، مجوز تدریس و آموزش را در شهر خود اخذ کنند. روش ان ال پی هیچگاه جایگزین درمان و علم پزشکی نمی شود و فقط می توان در یک چارچوب مشخص از آن استفاده کرد، بنابراین جهت کسب آموزش های تخصصی فقط با موسسه های معتبر در ارتباط باشید.

ریچارد بندلر و جان گریندر و پروفسور میلتون اریکسون و دکتر ساتیر از اولین توسعه دهندگان این علم به شمار می روند و افرادی مانند رابرت دیلتز نیز انجمن های بین المللی زیادی را در سراسر دنیا هدایت می کنند تا این روش به بهترین نحوه به دوستداران علم توسعه فردی و کوچینگ ارائه گردد. همچنین دانشگاه و انجمن ان ال پی و کوچینگ ان ال پی نیز در دانشگاه کالیفرنیا و زیر نظر رابرت دیلتز فعال است.

دوره های تخصصی تربیت مدرس موفقیت

یکی از کاربردهای روش ان ال پی در زمینه سخنرانی و توسعه فردی می باشد. در جشن مدرسین ان ال پی و کوچینگ که هر ساله برگزار می گردد به نقش مربیان در تعالی علم و خودآگاه آحاد جامعه تاکید می شود. طبق فرمایشات امام علی (ع) زکات علم به نشر آن است. بنابراین اگر کسی می تواند تغییری مثبت در زندگی هموطنان خود ایجاد کند، باید آنرا در راستای رسالت فردی خود در زندگی ایفا کند.

بهترین استاد nlp در ایران

در راستای تعلیمات رشد فردی استاد سجاد زمانی بعنوای یکی از بهترین اساتید nlp در ایران تلا دارند این علم را بصورت آکادمیک و استاندارد ارائه نمایند. در ادامه به بیوگرافی ایشان و فعالیت های انجام شده در سازمان ها و شهرهای مختلف می پردازیم:
سجاد زمانی
– نویسنده کتاب زمانی برای تغییر
– برگزار کننده دوره های تخصصی مهندسی ذهن و ان ال پی در شهرهای شیراز، اصفهان، مشهد، تهران، تبریز، کرج، اهواز، یزد، مازندران و….
– همکاری با صدا و سیما
– مشاور کسب و کار و بیزینس کوچ
– مدرس تحلیل رفتار متقابل
– برگزار کننده کارگاه های تخصصی و مشاوره مدیریت
– مدرس شخصیت شناسی

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://sajadzamani.com/?p=4330
اشتراک گذاری:
سجاد زمانی
من سجاد زمانی هستم مستر ترینر NLP و مدرس توسعه فردی و سازمانی قصد دارم در این سایت مطالب آموزشی را با روش ان ال پی طبق استانداردهای آکادمی و انجمن های جهانی ارائه کنم.
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

2 نظر در مورد جشن مدرسین ان ال پی و کوچینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام و درود
    بسیار خوشحالم در جمع شما مربیان عزیز هستم
    افتخار این داشتم یکسال در کنار استاد زمانی عزیز علم ان ال پی را به صورت تخصصی یاد بگیرم
    یکی از اتفاق های بزرگ زندگیم بود که ثمره ماه ها تلاش و زحمات خودم را گرفتم
    کسانی که به زندگی دیگران نور می بخشند روزی خورشید خواهند شد

    10

    1. سپاس از شما محمد عزیز امیدورام بتونید در زمینه آموزش nlp بدرخشید و اتفاقات خوب رو رقم بزنید. با آرزوی موفقیت

      10