0
0

دوره NLP در شرکت راه آهن رجاء

1292 بازدید
شرکت مسافربری رجاء
5/5 - (6 امتیاز)

دوره NLP در شرکت راه آهن رجاء برگزار شد. در ادامه دوره های سازمانی این بار مجموعه خانه ان ال پی ایران میهمان پرسنل عزیز سازمان قطار مسافربری رجاء بود. در این دوره یکماهه که با حضور مدیران، کارکنان و راهبران قطارهای مسافربری برگزار شد، به آموزش تکنیک های کننترل ذهن در محیط کار و متعادل سازی افکار و احساسات در خانواده و سازمان بپردازیم. خانه NLP ایران با سابقه برگزاری دوره های رفتار سازمانی، بازاریابی و فروش، تحلیل رفتار متقابل و… در شرکت ها و سازمان هایی چون بانک آینده شعبه تهران، بیمه دی، بیمه پاسارگاد شعبه مشهد، چینی بهداشتی مروارید یزد، شرکت لوازم خانگی کن، شرکت راه آهن مسافربری، کارخانجات پارین و… افتخار دارد دوره های توسعه فردی و سازمانی را برای پرسنل، کارکنان و مدیران سازمانها برگزار نماید.

اغلب مدیران ارشد سازمان ها و یا مدیران واحد های آموزش و منابع انسانی سئوالات زیر را در مواجه به توانمندسازی پرسنل سازمان خود مطرح می نمایند که باید در تقویم آموزشی دیده شده و دوره های مربوطه را برگزار نمایند. برآیند این دوره های اصول موفقیت و برقراری ارتباطی سازنده در بین کارکنان خواهد بود:
– چگونه در محیط کار با همکاران رفتار کنیم؟
– بهترین روش حل مشکلات در ارتباط با همکاران چیست؟
– نحوه برخورد با همکاران در محیط کار و سیاست کاری چیست؟
– رفتار زنان و مردان در محیط کارو چگونگی ارتباط با همکار خانم چگونه باید باشد؟
– چطور بازدهی خود را در محیط کار افزایش دهیم؟
– مدیریت تنش و ارتباط با همکار مغرور و ناسازگار
– چطور همیشه با انرژی باشیم؟

آموزش NLP در شرکت ها و سازمان

امروزه سازمانهای پیشرو در زمینه توانمندسازی و آموزش ضمن خدمت کارکنان و مدیران خود، اقدام به برگزاری دوره های on the job training OJT و رفتار سازمانی می کنند و طبق تحقیقات انجام شده این دوره ها بازدهی کارمندان را تا 40 درصد افزایش می هد و موجب برقراری فضای نشاط و انرژی مثبت در بین پرسنل می شود. همچنین کارکنان با افزایش میزان هوش هیجانی خود و کنترل افکار و احساسات و ارتباط موثر با مدیران و همکاران می توانند محیط کار را به مکانی امن و با نشاط تبدیل کنند.

یکی دیگر از مزیت های دوره های آموزش حین خدمت پرسنل، توانایی متعادل سازی تنش ها و دغدغه های خانواده و محیط کار می باشد. در دوره هایی که با متد ان ال پی و تحلیل رفتار متقابل برگزار می شود، فرد توانایی مدیریت کردن مسائل پیش آمده در محیط کار و خانواده را پیدا می کند و در اصطلاح مشکلات خانه را به سازمان منتقل نمی کند. روش NLP به شما کمک می کند تا بتوانید ذهن خود را بخوبی کنترل کنید و مدل های ارتباطی و رفتاری دیگران را بخوبی شناسایی کنید و بتوانید ارتباطی سازنده داشته باشید. همچنین در ساخت عادات و رفتارهای مثبت شما را یاری می کند.

nlp در محیط کار

کاربرد NLP در محیط کار

اگر در سازمان خود دارای سمت مدیریت ارشد هستید و یا دغدغه برقراری ارتباط موثر با پرسنل و کارگران را دارید، یکی از بهترین دوره های رشد فردی و رفتار سازمانی می تواند کارگاه های روانشناسی ان ال پی باشد. در این دوره ها علاوه بر ارائه تمرین های عملی مطابق با خواسته سازمان، به نقش خود آگاهی و کنترل ضمیر ناخودآگاه و رفتار سازی پرداخته می شود. در ادامه شما را با برخی از مزیت های روش NLP آشنا می کنیم:

– عادت سازی و ساخت عادات مثبت در محیط کار
– آشنایی با انواع مدلهای ارتباطی کارکنان و همکاران
– خودشناسی و تحلیل رفتار خود و دیگران که در نهایت منجر به اصلاح و بهبود سبک های ارتباطی می شود.
– ارتباط با ضمیر ناخودآگاه و خودآگاهی در ارتباطات
– شناخت زبان بدن و افزایش محبوبیت در ارتباط با مشتریان و همکاران
– آموزش تکنیک های مذاکره
– افزایش عمکرد در محیط کار
– تکنیک های بازاریابی و فروش با روش ان ال پی
– تکنیک های افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس
– نحوه گزارش دهی به روئسا و مدیران بر اساس مدل ذهنی آنان
– بهبود عملکرد و کنترل ذهن و انرژی احساسی
– مدلسازی و الگوبرداری افراد موفق

دوره تحلیل رفتار متقابل در سازمان و محیط کار

یکی دیگر از خدمات برون سازمانی مجموعه خانه NLP ابران برگزاری کارگاه ها و دوره های تحلیل رفتار متقابل در شرکت ها و کارخانجات برگزاری کارگاههای آموزشی با روش تحلیل رفتار است. این روش به کارکنان کمک می کند تا 3 جنبه شخصیتی کودک – والد و بالغ خود را شناسایی کنند و بتوانند رفتار بالغانه ای از خود بروز دهند.

یکی از دغدغه پرسنل و کارگران در محیط کار این است که بهترین رفتار در زمان عصبانیت چیست؟ در روش تحلیل رفتار ابتدا به بررسی عوامل بروز خشم و عصبانیت و زودرنجی در زمان انتقاد کردن پرداخته می شود و سپس به نحوه مدیریت کردن تنش ها و بازی های مخرب ارتباطی می پردازیم.

روانشناسی ارتباط در محیط کار

زمانی می توانیم در محیط کار مشکلات را رفع کنیم و به یک ارتباط برد برد برسیم و با شخصیت و دوست داشتنی به نظر بیاییم که بتوانیم مدل های ارتباط و تیپ شخصیتی خود و دیگران را بشناسیم و بتوانیم بر اساس آن رفتار خود را مهندسی کنیم. کارگاه های توانمندسازی با روش ان ال پی و تحلیل رفتار متقابل به شما این امکان را می دهد که به میزان محبوبیت و افزایش عملکرد خود بیفزایید و بهترین رفتار را از خود بروز دهید. همچنین در برخورد با مشتریان نیز بهترین واکنش و حل مسئله را ارائه نمایید.

کارگاه روانشناسی صنعتی و سازمانی

در پایان موسسه خانه ان ال پی ایران آمادگی خود را برای برگزاری دوره های آموزشی پرسنل و مدیران در زمینه بازاریابی و فروش، مشاوره مدیریت، کارگاههای روانشناسی، بهداشت روانی و HSE ، پیاده سازی سیستم های ایزو و تعالی سازمانی، دوره های ارتباط موثر و… اعلام می دارد. جهت مشاوره رایگان و اطلاع از سرفصل های دوره ها می توانید با شما ره های مندرج در سایت و پشتیبانی تماس حاثل فرمایید.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://sajadzamani.com/?p=4172
اشتراک گذاری:
سجاد زمانی
من سجاد زمانی هستم مستر ترینر NLP و مدرس توسعه فردی و سازمانی قصد دارم در این سایت مطالب آموزشی را با روش ان ال پی طبق استانداردهای آکادمی و انجمن های جهانی ارائه کنم.
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دوره NLP در شرکت راه آهن رجاء

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.