0
0

دوره NLP در شرکت بیمه دی

2317 بازدید
دوره nlp شرکت بیمه دی
4.6/5 - (9 امتیاز)

خانه ان ال پی ایران بعنوان یکی از مراجع آموزشی در کشور اقدام به برگزاری دوره NLP در شرکت بیمه دی نمود. در این دوره فشرده که بر اساس نیازسنجی آموزشی و دغدغه مدیران ارشد سازمان برگزار شد، به نقش کنترل افکار، احساسات و هیجانات، افزایش راندمان شغلی و کاهش اصطکاک در محیط کار پرداخته شد. امروزه سازمان های پیشرو بخشی از بودجه خود را به آموزش و توانمندسازی پرسنل و کارکنان خود اختصاص می دهند. شرکت بیمه دی نیز یکی از سازمان های پیشرو در تعالی فردی و سازمانی است که با برگزاری دوره های مختلف جهت توانمندسازی مدیران و پرسنل خود، گامی مهم در تحقق این امر برداشته است.

یکی از کاربردهای تمرینات و تکنیک های روش NLP در ارتباطات سازمانی است. در این روش با شناسایی کانال های ترجیحی و تیپ شخصیتی مخاطب می توان به یک ارتباط سازنده دست یافت. همچنین شناخت برنامه های ذهنی (متاپروگرم ها) و همگام شدن با مخاطب این فرصت را به ما می دهد تا از منابع بخوبی بهره مند شویم.

کاربرد علم NLP در سازمان

1- برقراری ارتباط موثر مدیریت با کارکنان
2- کاهش اصطکاک سازمانی
3- افزایش اعتماد به نفس پرسنل برای روبرو شدن با چالش های کاری
4- شناخت توانمندی های پنهان کارکنان
5- افزایش عملکرد ذهنی در محیط کار
6- کاهش استرس، افکار مزاحم و گفتگوهای منفی کارمندان
7- شناخت سبک کاری و افزایش راندمان پرسنل سازمان
8- ایجاد رفتار و عادات سازنده جهت افزایش بازدهی شغلی کارکنان
9- افزایش خلاقیت و همسو شدن با ارزش های سازمانی
10- افزایش تمرکز ذهنی
11- افزایش رضایتمندی مشتریان (ارتباط خوب کارکنان با مشتری)
12- افزایش هوش کلامی و هوش هیجانی پرسنل
13- افزایش رضایت شغلی
14- یافتن رسالت سازمانی
15- ایجاد رابطه ای شفاف، اثربخش و موثر بین کارکنان و مدیریت
16- کنترل بر نحوه بروز هیجانات
17- افزایش انگیزه کارکنان
18- برقراری ارتباط بهتر در محیط خانه

بیمه دی nlp
شرکت بیمه دی

روانشناسی سازمانی و صنعتی

پس از برگزاری دوره های تخصصی چه اتفاقی در سازمان شما رخ میدهد؟ این سئوالی است ذهن مدیران هر سازمان را بخود مشغول می کند زیرا آنها انتظار دارند فرهنگ سازمانی، رصایتمندی کارکنان و ارتباطات درون سازمانی تحت تاثیر دوره های مختلف ارتقاء پیدا کند. یکی از نتایجی جالبی که در سالهای گذشته کسب کرده ایم، تغییر نگرش و در نهایت سبک زندگی کارکنان است. ما با ارائه تست ها و پرسشنامه های استاندارد به شناسایی عادت های پرسنل می پردازیم. سپس به ایجاد رفتار مثبت در عادات روزمره آنها پرداخته و آنرا تثبیت می کنیم.

بطور مثال در ابتدای دوره به شناسایی عادات و رفتار فرد در محیط کار پرداخته می شود:
– چه رفتار و قوانینی در سازمان شما مهم است؟
– کدام رفتارها را بصورت ناخودآگاه انجام میدهید؟
– چه نوع ارتباطی با روحیات درونی شما سازگار است؟
– در هنگام بروز تنش چه کاری انجام میدهید؟
– چگونه با مدیر و رئیس خود ارتباط برقرار می کنید؟ چگونه خواسته خود را مطرح می کنید؟
– در مدتی که در این سازمان مشغول به کار بودید، کدامیک از رفتارهای شما تحت الشعاع قوانین سازمان قرار گرفت؟
– تعریف شما از یک محیط کاری امن و مناسب چیست؟
– یک جایگاه شغلی مناسب چه مشخصاتی دارد؟
اینها بخشی از سئوالاتی است که ما را به نتایج جالبی در مورد ارزش های سازمانی و فردی می رساند. پس از این مرحله به ساخت رفتار جدید می پردازیم. سپس با اجرای تمرین های عملی، سیستم ذهنی آنها را برنامه ریزی می کنیم تا به بازدهی بالایی در محیط کار برسند. چنین تغییری در محیط خانواده فرد نیز تاثیرات مثبتی ایجاد می کند به نحوی که فرد مشکلات کاری را به محیط خانه منتقل نمی کند.

در دوره های آموزش NLP در سازمان، به ارائه ابزارهای تغییر بر اساس ترجیحات کارکنان می پردازیم. آنها پس از این دوره ابزارها و تکنیک هایی در اختیار دارند که بخوبی می توانند از توانمندی های فردی خود استفاده کنند، تنش های کاری را مدیریت کنند، به ارتباط بهتر با مدیر و کارکنان بپردازند، جایگاه مناسب خود را در سازمان بیابند.
استرس، افکار مزاحم و بی انگیزگی در کار را به حداقل برسانند. ارزش های فردی خود ر ابیابند و در راستای ارزشهای سازمانی فعالیت کنند. با مدیریت ذهن، راندمان خود را افزایش دهند و…

تکنیک های NLP در محیط کار

باتوجه به سابقه 10 ساله من در شرکت های خودروسازی و صنعتی، از نزدیک با دغدغه کارمندان و مدیریت ارشد آشنایی داشته و در کارگاه های آموزشی و دوره ها به آنها پرداخته ام. اغلب سازمانها دچار اصطکاک درون سازمانی هستند، بدین معنی که بخش های مختلف دائما در تضاد و کشمکش با یکدیگر هستند و باوجود اجتناب ناپذیر بودن این مسئله، میتوان آنرا به حداقل رساند.

در تمام سالهایی که در شرکت های مختلف بعنوان کارشناس، مشاور و مدیر فعالیت کردم، تنها یک دغدغه داشته ام و آن افزایش عملکرد و در نهایت رضایت شغلی خود و همکارانم بوده است. اکنون پس از سالها فعالیت بعنوان مشاور و مدرس در کنار سازمان های مختلف، به عملی کردن رویاهای خود می پردازم. رویایی که در نهایت به افزایش راندمان کاری منجر می شود. همین امر باعث شده هنگامی که با مدیران سازمان ها به گفتگو می پردازم، در مدت کوتاهی به دغدغه آنها پی می برم و دوره را بر اساس نیاز آنها طراحی می کنم.

شاید به جرات بتوان گفت که مجموعه خانه ان ال پی ایران تنها مجموعه ای است که تکنیک های کاربردی NLP و تحلیل رفتار را بصورت تخصصی و مطابق با نیاز سازمان ها در ایران ارائه می کند. گواه این ادعا برگزاری دهها دوره موفق در سازمان های بزرگ و خوشنام کشور بوده است.

سرفصل دوره NLP در محیط کار

باتوجه به وسیع بودن تکنیک ها و مطالب ارائه شده در دوره های ان ال پی، قبل از برگزاری هر دوره ابتدا با مدیران و مسئولان آموزش یا منابع انسانی (HR) سازمان مورد نظر به بررسی ذغذغه های مدیریت ارشد و کارکنان می پردازیم. سپس به ارائه چندین سرفصل در راستای اهداف سازمان مربوطه ارائه می کنیم تا بدین صورت بهترین راندمان را از دوره کسب کنیم.
طی سالیان گذشته باتوجه به برگزاری دهها دوره درون سازمانی (on the job training )، دوره های تعالی سازمانی، رفتار سازمانی، مشاوره مدیریت و… قبل از هرچیز تمرکز خود را بر روی دغدغه و خواسته سازمان متمرکز می کنیم تا بدین شکل از تکنیک ها و ابزارهای کاربردی روش NLP به بهترین نحو استفاده کنیم.

در ادامه به برخی از خدمات آموزشی ارائه شده در سازمانها می پردازیم:
– دوره های تخصصی افزایش عملکرد مدیران
– کارگاه های روانشناسی صنعتی
– کارگاه تحلیل رفتار متقابل TA
– دوره های تخصصی آموزش NLP
– دوره های رفتار سازمانی
– دوره های فروش و رضایتمندی مشتری با رویکرد NLP
– کارگاه مدیریت خشم، تکنیک های مذاکره و ارتباط موثر
– دوره مقدماتی و پیشرفته ان ال پی

سجاد زمانی nlp

رزومه سجاد زمانی مدرس NLP سازمانی

– مدیر و موسس خانه NLP ایران
– نویسنده کتاب زمانی برای تغییر
– برگزار کننده دوره های تخصصی ان ال پی، تحلیل رفتار متقابل، رفتار سازمانی و… در سازمان هایی نظیر شرکت ملی نفت، صدا و سیما، شرکت چینی مروارید یزد، بیمه پاسارگاد، دانشگاه علمی کاربردی، شهرداری تهران، سازمان ملی جوانان کرج، شرکت پارین، شرکت بیمه دی و سایر شرکت های صنعتی
– مشاور مدیریت و کسب و کار
– مستر و مربی NLP و هیپنوتیزم اریکسونی
– مدرس دوره های تحلیل رفتار متقابل TA در سازمان
– منتور و مدرس کوچینگ فردی و کسب و کار

برگزاری دوره های NLP در سازمان ها و شرکت ها

در پایان موسسه خانه ان ال پی ایران با پیشینه برگزاری دوره های تخصصی تحلیل رفتار متقابل، NLP ، رفتار سازمانی، ارتباط موثر در محیط کار و… آمادگی خود را برای برگزاری دوره ها و کارگاه های تخصصی روانشناسی در شرکت های صنعتی، ارگان های دولتی و خصوصی و سازمان های پیشرو اعلام می دارد. برای اطلاع از سرفصل ها و شرایط برگزاری با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://sajadzamani.com/?p=2582
اشتراک گذاری:
سجاد زمانی
من سجاد زمانی هستم مستر ترینر NLP و مدرس توسعه فردی و سازمانی قصد دارم در این سایت مطالب آموزشی را با روش ان ال پی طبق استانداردهای آکادمی و انجمن های جهانی ارائه کنم.
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دوره NLP در شرکت بیمه دی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.