0
0

دوره آموزش NLP در شرکت کن

1844 بازدید
آموزش رایگان ان ال پی nlp
5/5 - (6 امتیاز)

دوره آموزش NLP در شرکت کن تولید کننده لوازم خانگی برگزار شد. در این دوره به مباحث افزایش عملکرد و روحیه کارکنان با رویکرد علم NLP پرداخته شد. یکی از فاکتورهای افزایش عملکرد و بازدهی کارکنان هر سازمان، آموزش مداوم و تدوین تقویم آموزش است. شرکت های بزرگ در دنیا و ایران دارای برنامه ای مدون در زمینه ارتقاء روحیه پرسنل و برگزاری دوره های آموزش دارند.

آموزش NLP در محیط کار و سازمان

روش NLP یکی از جدیدترین و بهترین روشهای کنترل ذهن و افکار است. به کمک این تکنیک های می توانید بر بروز رفتار خود کنترل بیشتری داشته باشید و اعتماد به نفس خود را برای بروز توانایی های ذاتی ارتقاء دهید. همچنین می توانید هیجانات و احساسات ناخوشاند را به خانواده و محیط خانه انتقال نداده و شادی و آرامش بیشتری را تجربه کنید. یکی از مزیت های تکنیک های nlp ساخت عادت ها و رفتار جدید است. به کمک این تکنیک ها می توانید به خودآگاهی بیشتری برسید و ذهن خود را بر روی کاری ها جاری متمرکز کنید.

کوچینگ سازمانی

یکی از بهترین روش های تعالی فردی و سازمانی، استفاده از کوچینگ و دوره های مختلف انگیزه بخشی برای پرسنل هر سازمان است. سازمان های پیشرو در جهان بخشی از درآمد و بودجه خود را صرف آموزش و افزایش عملکرد کارکنان خود می کنند. در ایران نیز سازمانهای پیشرو تلاش دارند تا با دوره های مختلف سطح انگیزه و بازدهی پرسنل خود را افزایش دهند. خانه NLP ایران نیز در طی این سالها مفتخر بوده با سازمان هایی نظیر شرکت ملی پتروشیمی، بانک آینده، بیمه دی، شر.ت چینی مروارید، شرکت غدیر، بیمه پاسارگاد، شهرداری کرج، شرکت کن و… همکاری نماید و دوره های تخصصی با رویکرد NLP و تحلیل رفتار متقابل را برگزار نماید.

سرفصل دوره NLP در محیط کار

دوره های برگزار شده در سازمانها و شرکتها بنا بر دغدغه مدیریت ارشد و واحد آموزش قابل تغییر است و پس از جلسات هماهنگی می توان بر اساس نیاز هر سازمان طراحی گردد. در ادامه به برخی از سرفصلهای ارائه شده در محیط کار می پردازیم:

– تکنیک های کنترل افکار و احساسات در محیط کار
– تکنیکهای رفع تعارض و اختلاف و قضاوت
– تمرین های کاهش تنش های کاری
– نحوه ارتباط موثر و گزارش دهی صحیح به مدیریت
– شناخت تیپ های شخصیتی در چند دقیقه
– برقراری ارتباط موثر با مشتری و همکاران
– تکنیک های افزایش راندمان و عملکرد در سازمان
– چگونه ذهن خود را کنترل کنیم؟
– خودآگاهی و کنترل بر رفتار
– شرطی سازی ذهن و افزایش اعتماد به نفس
– ارتقاء روحیه و احساس تعلق به سازمان
– رفتار بالغانه در ارتباط با دیگران
– مذاکرات موفق تجاری
– تکنیک های فروش تلفنی و حضوری

برگزاری دوره NLP و تحلیل رفتار در شرکت ها

خانه ان ال پی ایران بعنوان یکی از مجموعه های پیشرو در زمینه کوچینگ فردی و سازمانی آمادگی خود را جهت برگزاری دوره های کوتاه مدت و بلند مدت در شرکت ها، ارگانهای دولتی و کارخانجات صنعتی اعلام می دارد. جهت هماهنگی دوره ها و کارگاه های آموزشی و مشاوره با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://sajadzamani.com/?p=3637
اشتراک گذاری:
سجاد زمانی
من سجاد زمانی هستم مستر ترینر NLP و مدرس توسعه فردی و سازمانی قصد دارم در این سایت مطالب آموزشی را با روش ان ال پی طبق استانداردهای آکادمی و انجمن های جهانی ارائه کنم.
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد دوره آموزش NLP در شرکت کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.