0
0

4 تکنیک NLP در برگرداندن عشق

4355 بازدید
برگرداندن عشق از دست رفته با nlp
4.8/5 - (19 امتیاز)

4 تکنیک NLP در برگرداندن عشق – چگونه با استفاده از تکنیک های NLP عشق از دست رفته را به رابطه بازگردانیم؟ در این مرحله به تکالیف و راههای برگرداندن معشوق، نامزد و تاثیر گذاری بر روی ضمیر ناخودآگاه از راه دور با استفاده از تکنیک های برنامه ریزی عصبی کلامی خواهیم پرداخت. اما قبل از آن به برخی از سئولات شما کاربران در زمینه تغییر برنامه ریزی ذهن و نحوه بازگشت عشق به رابطه می پردازیم. همچنین به خرافات و موارد غیر واقعی در این زمینه پرداخت. اگر شما هم سئوالات زیر را در ذهن خود دارید، پس این مقاله را تا انتها بخوانید:
1- آیا می توان ذهن فرد مقابل را برنامه ریزی کرد؟
2- آیا با ارسال ارتعاش به کائنات و قانون جذب می توان همسر دلخواه را جذب کرد؟
3- همسرم یا دوستم من را ترک کرده، چگونه می توانم او را به رابطه برگردانم؟


4- شبکه 6 مرحله ای جذب چیست و چگونه سیگنال ارسال کنیم؟
5- چگونه با دعا فرد مقابل را در رابطه نگه داریم؟
6- چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم؟
7- آیا با تکنیک های nlp می توانم رابطه ام را ترمیم کنم؟
8- چگونه خاطره خیانت دوست یا همسرم را فراموش کنم؟

تکنیک NLP در برگرداندن عشق
تکنیک NLP در برگرداندن عشق

برگرداندن عشق با NLP

روش های مختلفی مانند قانون جذب، ارتعاش، هیپنوتیزم و… وجود دارد که می تواند بر روی ضمیر ناخودآگاه معشوق تاثیر بگذارد و عشق را به رابطه یازگرداند اما ما امروز قصد داریم تنها به 4 تکنیک NLP در برگرداندن عشق بپردازیم. در سالهای اخیر تکنیک های ان ال پی تاثیر شگرفی در رابطه همسران با یکدیگر داشته و دوره های مختلفی نیز در این زمینه ارائه شده است.

آیا من یک عاشق هستم؟
اگر از چنین جملاتی در رابطه عاطفی خود به وفور استفاده می کنید، احتمالا عشق چشم و گوش شما را به واقعیات بسته:
بخاطر او هرکاری حاضرم انجام بدم.
وقتی او را می بینم، صورتم سرخ می شود و بدنم عرق می کند و قلبم به تندی می زند.
اگر یکروز کنارم نباشه می میرم.
در هر لحظه از شبانه روز بهش فکر می کنم.
دیگه مثل گذشته نیمی تونم روی کارها متمرکز بشم.
طاقت شنیدن نه رو ندارم و زود عصبانی می شم.
در رابطه بسیار حسود هستم و نمی توانم او را در کنار کسی تصور کنم.

6 اشتباه در برگرداندن عشق از دست رفته

1- تماس نگیرید
اگر در دو روز ابتدایی جدایی تماس های پی در پی گرفته اید و معشوق شما پاسخی به آن داده، لطفا این کار را ادامه ندهید زیرا باعث لجبازی بیشتر او می شود. در چنین شرایطی یک پیام مودبانه به او ارسال کنید و بخاطر اشتباهات خود عذرخواهی کنید و به او بگویید: ” این پیام را برای تو می فرستمکه بگم به یادتم، هر زمانی که تونستی با من تماس بگیر. شاید الان از من ناراحت و دلگیر باشی. اما می دونم رابطمون برای تو هم بسیار مهمه. من منتظر تماست می مونم…”
حال سئوال پیش می آید که چندبار تماس بگیریم؟ فرمول خاصی در این زمینه وجود ندارد زیرا هر فردی مشخصات خاص خود را دارد. اما توصیه می شود اگر در 2 روز ابتدایی به تماس های شما پاسخ درستی داده نشد، کمی صبر کنید و چند روز بعد با یک پیامک ابتدا از او کسب اجازه کنید که
2- دروغ نگویید
در بسیاری از مواقع افراد برای اینکه به سرعت رابطه را ترمیم کنند و عشق از دست رفته را بازگردانند، متوسل به دروغ های مختلف می شوند. بطور مثال برای بازگرداندن همسر یا دوست خود، وعده های مختلفی می دهد که بیش از توان خود است. او تصور می کند در چنین شرایطی می تواند او را در رابطه نگه دارد اما اگر او هم به رابطه بازگردد، با دیدن وعده های توخالی در اولین فرصت رابطه را ترک خواهد کرد. بنابراین بجای دادن وعده های مختلف و یا دروغ گفتن، صادقانه عذرخواهی کنید و اشتباهات خود را بپذیرید. هیچ چیز به اندازه شهامت در پذیرفتن اشتباه و تکرار نکردن آن، اطمینان معشوق شما را جلب نمی کند.

ترمیم رابطه با nlp

3- کسی را واسطه نکنید
یکی از بزرگترین اشتباهات مخصوصا در ارتباط با خانم ها این است که فرد شهامت معذرت خواهی نداشته باشد و این کار را به کسی دیگر محول کند. در این شرایط فرد احساس بی ارزشی می کند و تنش در رابطه بیش از گذشته افزایش میابد. مشکل بعدی که در این ارتباط رخ میدهد این است احتمال دارد که فرد واسطه بنا بر تمایلات خود، پیام های شما را تغییر دهد. تنها در شرایطی می توانید از فرد واسطه استفاده کنید که او یک روانشناس یا مشاور خانواده باشد.
4- تعهد بدهید
در اینجا منظور من تعهد کتبی نیست. بلکه تعهد اخلاقی است. اگر می دانید که معشوق شما به چه علتی رابطه را ترک کرده، به او در حضور مشاور متعهد شوید که از تاریخ خاصی فردی دیگری شوید و اشتباهات خود را تکرار نکنید. خانم ها به چنین تعهدهایی نیاز دارند تا میزان صداقت شما را بسنجند، بنابراین تصمیم بگیرید رابطه خود را نجات دهید و بسیاری از رفتارهای منفی خود را رها کنید.
5- عشق را گدایی نکنید
شاید بارها این عبارت را شنیده باشید که عشق را نباید گدایی کرد زیرا به گدا چیز با ارزشی نمی دهند. اگر در رابطه خود از موضع ضعف وارد شوید، ارزش چندانی برای نفر مقابل نخواهید داشت و او را در موضع دفاعی قرار خواهید داد. بطور کلی انسان ها از افراد ضعیف دوری می کنند، بنابراین به خود باور داشته باشید و سعی کنید قلب او را به دست بیاورید و نه ترحم…
6- انتقام ممنوع
به شما حق می دهم در روزهای اول با جدا شدن از معشوق خود به شدت عصبی و کلافه شوید. اغلب ما در این شرایط به کینه توزی و انتقام می پردازیم اما این شرایط بازی را پیچیده تر می کند. در این شرایط سعی کنید به آینده رابطه فکر کنید چون اغلب جدایی ها پس از مدتی به وصال تبدیل می شوند و اگر در زمان جدایی به کینه توزی و انتقام بپردازید، تصویر بدی از خود در ذهن معشوق خود بجای خواهید گذاشت.

ان ال پی (NLP) چیست؟

در ابتدا ببینیم روش nlp چیست؟ ان ال پی neuro linguistic programming یکی از جدیدترین و بهترین روش های تغییرات فردی است که با تغییر برنامه ریزی ذهن می تواند در انسان ها رفتار جدید ایجاد کند. nlp یا برنامه ریزی عصبی زبانی بر نحوه تفکر ما تمرکز دارد.

تکنیک های nlp به شما کمک می کند تا بتوانید باورها و برنامه های مخرب ذهنی را بشناسید و آنها را تغییر دهید. همه ما انسان ها دارای برنامه های ذهنی هستیم که بر اساس آنها رفتار می کنیم. حال اگر این برنامه ها نامناسب باشند، به رابطه عاطفی و زندگی شما آسیب می رساند.

بازگرداندن عشق از راه دور

واقعیت این است که پس از سالها تدریس و سخنرانی در زمینه NLP در مجموعه خانه ان ال پی ایران، گاها شاهد ادعاهای عجیب و غریب مدرسین در سایت های مختلف هستم که وعده بازگشت تضمینی عشق در چند روز یا تاثیرگذاری بر روی ضمیر ناخودآگاه دیگران از راه دور می کنند که هیچیک از این ادعاها واقعیت ندارد. روش NLP نیز یکی از شاخه های روانشناسی است که باوجود اینکه تاثیرات فوق العاده ای در ارتباطات عاشقانه دارد، اما هیچ تضمینی برای بازگشت فرد از دست رفته به رابطه ندارد. زیرا هر رابطه شرایط خود را دارد و نمی توان برای همه رابطه ها از یک تکنیک استفاده کرد.

چگونه خاطره عشقم را فراموش کنم؟

اگر شما هم از نامزد یا همسر خود جدا شده اید، تکنیک های nlp می تواند در این وضعیت سخت به شما کمک کند. همانطور که در فیلم زیر می بینید، افرادی که در دوران جدایی هستند، با یک چالش بزرگ مواجه می شوند و آن فکر کردن دائمی به معشوق است. اغلب افرادی که در دوره های آموزش nlp می بینم، از این گله دارند که حتی یک لحظه هم تصویر همسرشان از جلوی چشمشان کنار نمی رود و نمی توانند به زندگی عادی خود ادامه دهند. ما با استفاده از تکنیک های ان ال پی به شما کمک می کنیم تا تصاویر ذهنی را تغییر دهید و تصویری جدید در ذهن خود ایجاد کنید.

بازگرداندن عشق از دست رفته

ارتباط غیر مستقیم در بازگرداندن عشق

یکی از اصلی ترین سئوالات در ارتباطات این است که آیا می توان با ارتعاش و یا فرکانس، بر روی ضمیر ناخود آگاه معشوق تاثیر گذاشت و نظر او را تغییر داد؟ پاسخ این سئوال هم بله است و هم نه. زیرا هر رابطه شرایط خاص خود را دارد. یکی از اصول ان ال پی بنام ” دیالوگهای هیپنوتیزمی” چنین است که با استفاده از کلمات و جملاتی که بر اساس مدار ذهنی فرد مقابل است، چگونه بتوان او را ترغیب به ادامه رابطه کرد. این تکنیک ها در دسته بندی تکنیک های ارتباط موثر و مذاکره عاطفی هستند.

4 تکنیک NLP در برگرداندن عشق

رگ خواب معشوق را پیدا کنید

یکی از بهترین کارهاییی که می توانید در حفظ و یا ترمیم رابطه انجام دهید، شناخت تیپ شخصیتی معشوق خود است. اگر دوست شما (دختر یا پسر) مشخصات ویژه ای دارد، شما موظف به یافتن آنها هستید. بطور مثال اگر معشوق شما فردی احساسی یا منطقی است، باید بر اساس ترجیحات او رفتار کنید تا ارتباطی عالی و عاشقانه بین شما شکل بگیرد. در ادامه به 4 تیپ شخصیتی در انسان ها می پردازیم که با رعایت کردن این اصول به یک فرد محبوب تبدیل خواهید شد:
1- مشخصات افراد دیداری
اگر همسر یا معشوق شما چنین مشخصاتی دارد، با تمرکز بر آنها می توانید قلب او را بربایید:
– افراد دیداری به ظاهر و تیپ شما بسیار اهمیت می دهند.
– آنها تمایل دارند از فاصله چند متری با شما ارتباط برقرار کنند و در روبروی شما قرار بگیرند. این مشخصه بخاطر تن صدای نسبتا بالای آنهاست.
– افراد دیداری پرشور و هیجان هستند و هنگام صحبت کردن به اصل ماجرا می پردازند.
– برای خوشحال کردن انها از هدایا استفاده کنید.
– آنها عاشق جلب توجه و دیده شدن هستند، بنابراین از چهره، اندام و رفتار آنها تعریف و تمجید کنید.
– در هنگام صحبت با آنها ارتباط چشمی بگیرید و از پرداختن به حاشیه و جزئیات بپرهیزید.

2- مشخصات افراد شنیداری
– این دسته از انسان ها نیز اطلاعات را از طریق گوش پردازش می کنند بنابراین در هنگام صحبت با آنها از تعریف و تمجید کلامی استفاده کنید.
– آنها بر روی تن صدا، لحن و سرعت کلام شما بسیار حساس هستند.
– شنونده های خوبی هستند و مکالمات تلفنی نسبتا بالایی دارند.
– یک هدیه خوب برای آنها می تواند ابراز علاقه کلامی و قدردانی باشد. همچنین کنسرت و تئاتر هم از تفریحات مورد علاقه آنهاست.
3مشخصات افراد حسی
– این دسته از انسان ها دارای واکنش های کند هستند و زمان بیشتری طول می کشد تا با شما صمیمی شوند.
– دست آنها را به گرمی بفشارید و ابراز علاقه فیزیکی کنید.
– آنها را تحت فشار نگذارید و اجازه دهید با روش خود کارها را انجام دهند.
– در جمع دوستان به آنها توجه کنید اما بدانید علاقمند نیستند تا در کانون توجه باشند، بنابراین از شوخی بیش از حد با آنها خودداری کنید.
4- مشخصات افراد منطقی
– شاید این دسته از انسان ها متهم به بی احساس بودن یا خشک بودن بشوند اما آنها ترجیح می دهند هر چیزی را با منطق بررسی کنند.
– آنها دیرتر از بقیه به انسان ها اعتماد می کنند اما در صورت جلب اعتماد آنها می توانند به دوستان بسیار خوبی تبدیل شوند.
– آنها بر روی برنامه ریزی و زمان بندی کارها به شدت حساس هستند، بنابراین در ارتباط با آنها به قول و قرارهای خود توجه کنید.

تکنیک NLP در فراموشی عشق از دست رفته

همانطور که در فایل آموزش بالا دیدید، میخواهیم یکی از تکنیک های NLP در رابطه با جداشدن از مشکلات گذشته را خدمتتان ارائه کنیم. همه ما در زندگی روزمره مان مشکلاتی داریم. این مشکلات میتواند کاری باشند،ذمیتواند عاطفی باشند و میتواند حوادث مختلف باشد. برخورد شما با این شرایط چگونه است؟ اگر شما در گذشته یک رابطه ای داشته اید با همسرتان که الان بهم خورده، اگر فردی را خیلی دوست داشتید الان در بین شما نیست، اگر یکی از دوستانتان را از دست داده اید و . . . برخورد شما با این گذشته چگونه است؟
بسیاری از افرادی که ما در دوره ها و مشاوره های مختلف با آنها سرو کار داریم، وقتی از آن ها میپرسیم  که شما چگونه برخورد میکنید با گذشته ناخوب خودتان یا حستان را چگونه کنترل میکنید؟ میگویند که سر خودمان را با یک کاری گرم میکنیم و آن حس بد، خاطره میرود و چند روز دیگر می آید به سراغمان و بازهم خودمان را سرگرم میکنیم و در یک چرخه ای معیوب می افتند که دائما با آن حس بد مواجه میشوند. در این شرایط همیشه منتظر هستند که یک اتفاقی بیوفتد و آن حس بد دوباره به سراغ آنها بیاید و عملا روشی ندارند که این مشکل را حل کنند.

امروز میخواهیم یک تکنیک جالبی را خدمتتان بگویم که در ذهنتان آن شرایط را ملاقات کنید و بتوانید اثرات آن خاطره را کمرنگ کنید. واقعیت این است که انسان ها با مرور کردن خاطرات بدشان و شکست های عاطفی و شکست های بدی که در گذشته داشتند، آنها را برای خودشان همیشه زنده نگه میدارند. آنها طوری از مشکلات خودشان صحبت می کنند که آن خاطره بد و یا آن شکست انگار همین الان اتفاق افتاده و همان حس بد را سالها و سالها با خودشان حمل می کنند. در NLP باور بر این است که ما در گذشته و اتفاقاتی که درون آن افتاده باید به دید دیگر نگاه کنیم. اگر در گذشته من با یک فردی رابطه عاطفی داشتم و الان او در کنار من نیست، چقدر میتوانم احساسات خودم را کنترل کنم؟

زندگی خیلی از افراد با از دست دادن عزیزی، متلاشی میشود و هر لحظه آن حس بد را در خودشان زنده نگه میدارند و آنقدر این کار را انجام میدهند که عملکرد روزانه شان را تحت الشعاع قرار بدهد و نمی توانند زندگی روزمره خودشان را داشته باشند. آن ها انگار پشت یک دیوار خیلی بزرگ از احساسات گیر کرده اند که نمی خواهند اصلا به آن سمت دیوار حرکت کنند.

اتفاقی که درون NLP رخ میدهد، فرد خود را به آن طرف دیوار هدایت می کند. به شما توصیه می کنم خود را در دنیایی تصور کنید که آن فرد دیگر کنار شما نیست. در آن شرایط خود را چگونه فرض می کنیم؟ به این تکنیک میگویند تکنیک IF/AS در آینده خیلی بیشتر در مورد این موضوع صحبت خواهم کرد. در این تکنیک به شما میگویم اگر این فرد را در کنار خود ندارید یا شرایطی که در گذاشته داشتید را الان ندارید، خود را در آینده چگونه جسم می کنید؟ در آینده چگونه زندگی خود را ادامه خواهید داد؟ IF/AS به شما نشان خواهد داد که فرد خود را در آینده ببیند، بدون اینکه آن شرایط آزارتان دهد.

بازگرداندن عشق از دست رفته
بازگرداندن عشق از دست رفته

من از شما میخواهم این تمرین را همین الان انجام دهید. ترجیحا میتوانید چشم هایتان را ببندید تا بتوانید تجسم خوبی داشته باشید. تجربه یا خاطره ای را به یاد بیاورید که هنوز هم وقتی یادتان می افتد باعث ناراحتی شما میشود. این خاطره میتواند از دست دادن فردی یا تجربه بد شغلی باشد. آنرا مجسم کنید که انگار هم اکنون اتفاق افتاده است. میتوانید به تصاویر نگاه کنید آدم هایی که در آن لحظه در کنار شما بودند یا آن فردی که از دست دادید مشخصاتش را زنده کنید میتوانید وضوح رنگ ها را بیشتر بکنید از طرفی میتوانید صداهایی که در آن لحظه بوده را زنده کنید. صدای آن شخصی که از دست داده اید میتوانید زنده کنید . وضوح صدا هارو افزایش بدهیم. چه حسی به شما دست میدهد؟

اگر به این شرایط دقت کرده باشید میبینید که آن حس بد برای شما بیشتر زنده میشود انگار که در آن شرایط هستید. واقعیت این است که افرادی که افسرده هستند، کسانی که هنوز هم دارند مشکلاتشان را در ذهن خود مرور میکنند و در ذهن خودشان آن شکست ها را نگه داشته اند، کسانی هستند که از دریچه چشم هایشان دارند آن را میبینند یعنی خود احساس شده اند با این شرایط.

کسانی که همسر یا عزیزان خود را از دست داده اند، آن حس بد را سالها برای خود زنده نگه میدارند. آن ها تصاویر بسیار بزرگی از این حادثه در ذهن دارند که نمیتوانند آن را از یاد ببرند. حال که این شرایط را تجسم کرده اید از شما میخواهم که از آن تصویر بیرون بیایید ( یعنی دگر احساس شوید ) در این شرایط تصور کنید که در حال دیدن فیلم خودتان هستید. در این شرایط کمی به خود زمان دهید تا تجسم به بهترین نحو انجام دهید.
شاید در دفعات اول این کار کمی سخت باشد اما با تکرار این مسئله میتوانید تصویر سازی بهتری داشته باشید. در تصویری که میبینید افراد و اتفاقات را کمی از خود دور کنید و تصویر را سیاه و سفید کنید. در این تصویر اگر چهره ی فردی شما را آزار میدهد میتوانید آنرا از خود دور کنید. با تکرار این کار مسیر های جدید عصبی در ذهن شما شکل میگیرد و حساسیت شما نسبت به خاطرات بد کاهش میابد.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://sajadzamani.com/?p=2490
اشتراک گذاری:
سجاد زمانی
من سجاد زمانی هستم مستر ترینر NLP و مدرس توسعه فردی و سازمانی قصد دارم در این سایت مطالب آموزشی را با روش ان ال پی طبق استانداردهای آکادمی و انجمن های جهانی ارائه کنم.
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

12 نظر در مورد 4 تکنیک NLP در برگرداندن عشق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام وقت شما بخیر استاد
    ببخشید سوالی داشتم از خدمتتون ممنون میشم راهنمایی بفرمایید، مدتی پیش با آقایی آشنا شدم چون هدفشون تنها برقرای رابطه ج ..ن س ی بود و من هم نمیخواستم قبل از ازدواج وارد این گونه روابط بشم از طرف ایشون طرد شدم و بلاک و البته بعد از مدتی از بلاکی خودشون خارج کردند و گویا شماره من رو هم حذف کردند؛ یک روز به طور اتفاقی اینستاشون جز suggest های من اومد که درخواست فالو دادم اما سریع برداشتم که امدند دایرکت گفتند که درخواست میدی برمیداری که من هم گفتم یاد حرفاتون افتادم و برداشتم که سین کردند و چیزی نگفتند اما من متوجه شدم ایشون اسم واقعیشون رو به من نگفتم که این قضیه خیلی من رو ناراحت کرده الان هر دو ما یک پیج زبان رو فالو داریم به نظرتون کار درستی هست که غیر مستقیم به اسمشون اشاره کنم؟ چون خیلی احساس شکست دارم و ببخشید احساس میکنم احمق فرض شدم
    ببخشید طولانی شد

    7

    1. دوست عزیز اگر شما دارای اعتقادات و محدودیت هایی در زمینه دوستی هستید، بهتره وارد هیچ ارتباط مجازی نشوید زیرا در این نوع ارتباط اغلب افراد نقاب به چهره دارند و صادقانه رفتار نمی کنند. بهت است زیر نظر خانواده یا فردی آشنا شوید و در ارتباطات رو در رو به شناخت دقیق از او بپردازید. در سالهای اخیر شبکه های مجازی مشکلات زیادی را برای جوانان بوجود آورده زیرا نمی توان بخوبی شخصیت دیگران را شناخت. شما هم بصورت واضح و صریح نظر خود را درباره ایشان بگویید و ارتباط را قطع کنید و با یک مشاور خانواده نیز مشورت کنید.
      موفق باشید

      9

  2. ممنونم از شما ولی الان که توی محصولاتتون نگاه میکنم این دوره برای خرید موجود نیست

    11

    1. سلام سرفصل پکیج nlp شامل مواردی است که در توضیحات محصول داده شده است. دوره بازگرداندن عشق را باید بصورت مجزا تهیه بفرمایید. اما در زمانی که فروش ویژه داریم میتوانید پس از خرید پکیج ان ال پی یک محصول را با تخفیف 50% تهیه بفرمایید.

      14

      1. سلام اگر رابطه ای که بهم خورده مقصر من نباشم و طرف مقابلم باشه و طرف مقابلم هم بهم زده باشه آیا امکان بازگشت وجود داره؟

        14

        1. ببینید در زمینه بازگرداندن عشق این مهمه که به تفاهم برسید و بتونید روی ضمیر ناخودآگاه طرف تاثیر بذارید. اینکه چطور بتونید از راه دور با استفاده از دیالوگها هیپنوتیزمی روی نظر فرد مقابل تاثیر بذارید. توی محصول برگرداندن عشق از دست رفته تکنیک هایی رو به شما ارائه می کنیم که بتونید فرد رو به رابطه برگردونید.

          12